تبلیغات
منابع فایل باز - معرفی و دانلود فایل کامل پاورپوینت اصول بازاریابی 14 اسلاید
 
منابع فایل باز
درباره وبلاگ



مدیر وبلاگ : صد سو
مطالب اخیر
نویسندگان

پاورپوینت اصول بازاریابی 14 اسلاید

  • پاورپوینت اصول بازاریابی 14 اسلاید
    پاورپوینت اصول بازاریابی 14 اسلاید دسته: پاورپوینت
    بازدید: 1 بار
    فرمت فایل: zip
    حجم فایل: 226 کیلوبایت
    تعداد صفحات فایل: 14

    دانلود اصول بازاریابی 14 اسلاید تحقیق اصول بازاریابی 14 اسلاید مقاله اصول بازاریابی 14 اسلاید اصول بازاریابی 14 اسلاید

    قیمت فایل فقط 6,600 تومان

    خرید

    نوع فایل:  ppt _ pptx

    ( قابل ویرایش )


     قسمتی از محتوی متن پاورپوینت :

    تعداد اسلاید : 14 صفحه

    فصل اول بازاریابی در یك دنیای در حال تغییر: ایجاد ارزش مشتری و رضایت مندی اصول بازاریابی هشتمین ویرایش Philip Kotler and Gary Armstrong بازاریابی چیست؟
    فرایندی است كه به وسیله آن افراد نیاز و یا خواسته خود را به دست می آورند، از طریق ایجاد و تبادل محصولات و ارزش با دیگران.

    به طور ساده تر: تحویل رضایت مشتری با در نظر گرفتن سود.
    قسمتهای اصلی مفاهیم بازاریابی محصولات و خدمات ارزش،رضایت و كیفیت نیازها، خواسته ها و تقاضا تبادل،تعامل و ارتباطات بازار(مشتریان) قسمتهای اصلی مفاهیم بازاریابی چه چیزی یك مصرف كننده(مشتری) را بر می انگیزد تا اقدام كند؟
    نیازها- ظهور احساس فقدان برای موارد اساسی مانند غذا و لباس و نیاز های پیچیده مانند تعلقات(مالكیت)مثلا من تشنه ام.

    خواسته ها- شكلی از یك نیاز انسانی كه به وسیله‌ی فرهنگ و شخصیت(ویژگی ها) فرد بروز می‌كند مثلا من یك كوكا كولا می خواهم.
    .
    تقاضا ها- خواسته های انسانی كه به پشتوانه قدرت خرید به وجود می آیند.
    مثلا من پول برای خرید كوكا كولا دارم.
    چه چیزی نیازها و خواسته های مشتریان را برآورده میكند؟
    محصولات- هر چیزی كه می تواند برای توجه، اكتساب، مصرف یا استفاده كردن به بازار عرضه شود.

    كه ممكن است یك نیاز یا خواسته را برآورده كند.
    مانند: افراد، مكانها، سازمانها، فعالیتها، و نظرات خدمات- فعالیتها و منافعی كه برای فروش به بازار عرضه می شوند، غیر ملموس هستند و موجب مالكیت برای كسی نمی شوند.
    مانند: خدمات بانكی، خدمات هواپیمایی، آرایشگاهها و خدمات هتل چگونه مشتریان از بین محصولات و خدمات انتخاب می‌كنند؟
    ارزش مشتری- منفعتی كه مشتری از طریق مالكیت و استفاده‌ی یك محصول نسبت به هزینه به دست آوردن آن كسب می‌كند.

    رضایت مشتری- وابسته به عملكرد درك شده‌ی محصول نسبت به انتظار خریدار.
    كیفیت و مدیریت كیفیت جامع (TQM).
    چگونه مشتریان محصولات و خدمات را به دست می‌آورند؟
    تبادل- به دست آورن یك شی خواسته شده از كسی به وسیله ارائه چیز دیگری به جای آن.

    تعامل- داد و ستد ارزشها بین طرفین.
    معمولا به وسیله پول.

    دریافت فایل بعد از پرداخت

    قیمت فایل فقط 6,600 تومان

    خرید

    برچسب ها : دانلود اصول بازاریابی 14 اسلاید , تحقیق اصول بازاریابی 14 اسلاید , مقاله اصول بازاریابی 14 اسلاید , اصول بازاریابی 14 اسلاید





نوع مطلب :
برچسب ها :
لینک های مرتبط :
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر
نظرات پس از تایید نشان داده خواهند شد.


آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :